niedziela, 25 maja 2014

Kurde mol!


Dziś mam dla Was suchara, który być może wysuszy całą wodę z Bałtyku.
Korzystając z chwili wolnego czasu (która tak naprawdę nie powinna być moim wolnym czasem) przerysowałam Kurde Mola, gdyż te dwa słowa cisną mi się na usta dość często w ostatnim czasie, gdyż jak każdy student jestem ostatnimi czasy zrozpaczona nadchodzącym nawałem obowiązków, który zaburza moją sielankę. 
Kurde mol!*

* poprawną formą w mianowniku liczby pojedyńczej od mola jest nie mol, tylko mól.

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ostatnio pisałaś, że jak nie wiesz, co rysować, to rysujesz syrenki.
Na następny raz pomyśl o mnie.
W sensie
Mnie narysuj, bo jestem piękna.
Tak trochę.
Tak na swój sposób.
~Biddy <3

Anonimowy pisze...

Zrobisz nowy tutorial postaci? :D

Anonimowy pisze...

Hejka a wiesz, że niedługo zbliża się czas na to by rozliczyć pit 36 druk juz mam obcykiany, tym razem nie bedzie poprawek jak w zeszłym roku, o nie!! Tym razem nie ma szans by coś takiego zadziałało.

Lele pisze...

Dixie i dont understand a fuck of what you're saying but i love you and i miss your drawings

Anonimowy pisze...

Fantastyczne prace :D Radzę dalej rozwijać bloga i reklamować się!

Prześlij komentarz