poniedziałek, 17 marca 2014

Dziady

Za każdym razem, kiedy upubliczniam swoje prace, ogromną rolę mają dla mnie Wasze słowa. Otrzymując pochlebny komentarz serce me ściska nieopisana radość, a mierząc się z krytyką pokornie spuszczam głowę i wbijam szpilkę w laleczkę voodoo, starając zachować się w sposób jak najbardziej dojrzały. 
Dwa dni temu odświeżyłam Randkę w jasno - nowa jej odsłona nie wszystkim jednak przypadła do gustu. Jedną z osób, która nie zareagowała entuzjastycznie na mojego odgrzanego kotleta okazała się być Arctic Betty, której twórczości jestem entuzjastką od jakiegoś już czasu. 
Pod wpływem jej komentarza, postanowiłam stworzyć rysunek z dedykacją dla wszystkich, którzy też wolą starych. Specjalnie dla Was: stary Alojz, Roman i Mieczysław:


...i druga wersja, gdyż nie mogę się zdecydować która lepsza:

10 komentarze:

Beata Owczarek pisze...

Dziękuję! :D

Beata Owczarek pisze...

Tym razem trafiłaś w mój gust! :)

Dixie Leota pisze...

Cieszę się! :D

Hot Tamale pisze...

nadal zaklepuje Romana!!!

Anonimowy pisze...

haha extra!

Anonimowy pisze...

Dixie kapitalne! :) codziennie wyczekuje na Twoje nowe posty i zaglądam tu, aby sprawdzić czy mnie co nie ominęło. Robisz ultra progres, świetnie się rozwijasz i rozkochujesz mnie w swoich pracach, powodzenia gorąco życzę Ci! :)

Joy pisze...

Roman nawet w tym wieku powala swoim szarmanckim spojrzeniem ;>

Joanna W. pisze...

Genialni są! :)

Dixie Leota pisze...

Dziękuję wszystkim <333

Emily pisze...

kolor rządzi:) a w kolorze Roman przypadł mi do gustu.
pozdrawiam,
Em

Prześlij komentarz