niedziela, 12 stycznia 2014

Babcia jest zniesmaczona Twoim siorbaniem.

Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam w dłoni pędzel. 
Tęsknota do malowania spłynęła na mnie dziś jak święta łaska, więc zakasałam rękawy i wielce natchniona zabrałam się do roboty.
Szło mi lepiej, niż przypuszczałam. Z każdą kolejną kreską, każdym, kładzionym na kartkę kolorem zbliżałam się do upragnionego triumfu. 
...jednak życie po raz kolejny postanowiło sobie ze mnie zakpić i w momencie mej największej euforii postanowiło mi przypomnieć, że momenty radości nie mogą trwać wiecznie. 
Kiedy skończyłam malować, musiałam zmierzyć się z bolesną prawdą - obraz zdecydowanie miał lata świetności za sobą. Efekt finalny zniesmaczył moją babcię jeszcze bardziej, niż Twoje siorbanie.

Dla odważnych: klik.

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

haha dla odważnych! to jest prześmieszne!

Anonimowy pisze...

Oj zbyt mocny makijaż babciu... Zbyt mocny.

Joy pisze...

Mi najbardziej się podobała ta babcia pół kolorowa <33

Katia pisze...

Chciałabym oglądać bajki powstałe z takich ilustracji! Tak do połowy pomalowana babcia jeszcze bardziej pokazuje jaki masz talent - takie przed i po :).

Dixie Leota pisze...

Dziękuję wszystkim <3

Colly Ann pisze...

Dixi otrzymałaś ode mnie blogowe wyróżnienie "The Versatile Blogger Awards" za pełnego inspiracji bloga. Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie, to zasady mam tutaj: http://misscollyann.blogspot.com/2014/01/ten-post-za-dugo-siedzia-w-roboczych.html#more
pozdrawiam serdecznie!

Prześlij komentarz