niedziela, 1 września 2013

Koniec wakacji - czas akrobacji (tytuł bez sensu, jakby z kredensu)!


Jako, że wakacje się skończyły - ku uciesze spragnionych intelektualnych przygód szkolnej młodzieży - postanowiłam w końcu tu napisać i gorąco Was przeprosić, ponieważ zdaję sobie sprawę, że prawdopodobnie nie macie niczego lepszego do roboty, niźli czekanie z utęsknieniem na mój kolejny wpis!
Tym razem nie chciało mi się rysować nie miałam czasu na rysowanie, więc umieszczam tu kilka zdjęć zrobionych podczas moich wakacji w Knurowie, Lubomierzu i Kędzierzynie Dolnym. Mam nadzieje, że spędziliście ten letni czas równie miło, co ja!

6 komentarze:

Siostrzyczka Daria pisze...

jestem i ja!
zagubiona w labiryntach losu

Katie Frank pisze...

kochana, te zdjęcia są tak piękne i magiczne, że aż nie mogę przestać scrollować <3 oh maj <3

Daria pisze...

PS: to był INWAŁD ciole!! :*

Olimpia pisze...

ale super! to pierwsze wygląda jak z hiszpani albo czegoś w tym stylu :*

Natalia pisze...

piękne zdjęcia *.* mogłabyś zdradzić jakiego aparatu używasz (chyba, że już gdzieś odpowiadałaś na to pytania, a ja przeoczyłam)?

Dixie Leota pisze...

Nikon D60!

Prześlij komentarz