sobota, 10 sierpnia 2013

Drinkin' Rum and Coca-Cola

Wracam po chwilowej nieobecności w moim internetowym domku, w którym każdego witam z otwartymi ramionami, częstuje wirtualnym buziakiem w policzek, ciasteczkiem i herbatką. 
Wczoraj, kiedy w końcu oderwałam się od fejsbuka, postanowiłam wprowadzić nieco urozmaicenia w moim życiu.
 Weszłam na google i za jego pośrednictwem dotarła do mnie smutna wiadomość, a mianowicie: Patty Andrews, najstarsza z członkiń zespołu The Andrews Sisters, odeszła z tego świata, powodując, że moje chyba ulubione śpiewające trio może znów dawać koncerty - tyle, że w niebie.
Poniżej fragment jednej z moich prac, który wykonałam podczas słuchania jednego z ich utworów.


5 komentarze:

June pisze...

Adorable!! And I so so agree with your post title because that's what i drank a few hours ago!!
xx
www.JuneWantsItAll.com

Joy pisze...

Śliczna harcereczka <3 A jakie to urozmaicenia wprowadziłaś w życie?

Dixie Leota pisze...

No....na google weszłam... . . ... . . . . . ..

Joy pisze...

nie uważasz, że to zbyt ekstremalne? ;> trzeba się spotkać, bo widzę, że zaczynasz robić bardzo szalone rzeczy :*

Dixie Leota pisze...

TAK :*

Prześlij komentarz