poniedziałek, 18 marca 2013

Wielkie Malarstwo

Wykonywanie prostych grafik sprawia mi wiele radości - bez wątpienia, jednak moja miłość do sztuki to coś więcej niż tylko kolorowe Paulinki, serduszka, loki, koki i kropeczki. Czasem czuje potrzebę, by wprowadzić w moje prace odrobinę prawdziwego, wysublimowanego artyzmu. Wielkie Malarstwo - tym postanowiłam zajmować się w najbliższym czasie.
Jako, że niedziele nastrajają mnie do eksperymentowania z ekspresją i symbolizmem, postanowiłam chwycić za pędzel i stworzyć dzieło, które dałoby wyraz moim artystycznym zapędom:


Meandry artyzmu, 2013

2 komentarze:

Ochh Mona pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ochh Mona pisze...

hej ,dzien dobry . Poza tym ,ze robisz switne prace ,chcialam sie spytac czy moglabys cos zrobic na zamowienie i czy tak robisz ?
Pozdrawiam :)o odp.prosze na meila
moshion.blogspot@wp.pl

Prześlij komentarz