niedziela, 10 marca 2013

Dixie & Leo

Jestem skazana na wieczną, nieszczęśliwą miłość!
Dlaczego?
Ponieważ kocham miłością najprawdziwszą, wieczną i niezłomną jednego mężczyznę. Wiernie – od podstawówki. Wzdycham, szlocham, wije się w bezkresie mąk tylko dla tego jedynego, och miłości moja najjedyńsza! Mój Leonardo!
Jednak pomimo beznadziei w jaką popadłam niczym cierpiący Werter, pojawiło się niedawno dla mnie światełko w tunelu. Promyk nadziei, który pozwala mi wierzyć, że może kiedyś będziemy razem, och! Ja i mój najdroższy!
A mianowicie mojej siostrze przyśniło się dwa dni temu, że oblubieniec mój PRZECHODZIŁ OBOK MNIE I KIWNĄŁ DO MNIE GŁOWĄ.


Prawda, że to coś znaczy?




PRAWDA?!

7 komentarze:

Amanda Franco pisze...

que fofos, lindos demais *-* love you dixie ♥ love you blogger

Dixie Leota pisze...

MUCIAS GRASJAS HEHE

Mjks pisze...

bylibyście idealną parą!

Anonimowy pisze...

o panie, wreszcie ktoś rozumie moje cierpienie!

Agness pisze...

łeee, stary :P

M. pisze...

macie takie same rumieńce, na pewno jesteście sobie pisani :)

bilonda pisze...

haha, super pomysł!

Prześlij komentarz