niedziela, 16 września 2012

Ma się ten mózg.

Zeszły tydzień spędziłam głównie na przytulaniu się do książek i szlochaniu nad swoją niemocą związaną z ogarnięciem materiału na egzamin. Jednak nie doceniłam siły swojego intelektu, ponieważ sztuka starożytna, z którą miałam spory problem od zeszłej zimy została przeze mnie zaliczona jak tania pani na telefon! Mojej radości nie ma końca, a wszyscy z którymi mieszkam świecą już w ciemności od długotrwałego przebywania w blasku mojej wiedzy, mhihihi.
 Z tej okazji wrzucam kolejne bazgroły, które udało mi się w ostatnim czasie stworzyć:
 
Miłego dnia! ;*

4 komentarze:

Natalia pisze...

strasznie mi się podobają te prace c: i gratuluję zdania tego okropnego egzaminu

misia97 pisze...

cudowne prace! zawsze uważałam, że nawet od zdolności ważniejszy jest pomysł i mimo, że Twoje rysunki są jakby nie patrzeć proste, są fantastyczne!

Stanisław pisze...

ładna lasia, ta na drugim rysunku

Anonimowy pisze...

jesteś taka urocza, po prostu twoje rysunki i opisy - coś pięknego!

Prześlij komentarz