środa, 29 sierpnia 2012

Starożytność, piżama, gorączka i lama.

Nastały czasy nieprzyjazne dla każdego studenta, a mianowicie sezon przedpoprawkowy. Niestety dotyczy on też mnie i jak zwykle, mam poważne problemy by się przedsiemwziąć do nauki. Z resztą każdy, kto miałby tak barwne i pełne przygód życie jak ja nawet nie myślałby o zaczytywaniu się w książkach o sztuce starożytnej! Jednak moje pasmo przygód przerwała wstrętna choróbka, więc trzymajcie kciuki za to, bym sobie przyswoiła w tym czasie jak najwięcej wiedzy. Mój dzień, który zapowiada się jako spędzony w stanie piżamowo-łóżkowym postanowiłam zilustrować moim gówienkowatym obrazkiem:
Takie jest życie!
Buzi.

3 komentarze:

do utraty tchu. pisze...

do nauki, a nie nowe posty pisać ;)

Kaja pisze...

Trzymam kciuki za nauke :D + bardzo podoba mi się twój styl pisania!

Agness pisze...

A właśnie chciałam do ciebie pisać, co porabiasz, czy się już kujonisz :) ja mam juz kryzys, taaaaaak mi się nie chce :(

Prześlij komentarz