poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Jurassic Park

 Jestem poważnym, dorosłym człowiekiem, który przez całą swoją dorosłość kontempluje same poważne sprawy, czego wyrazem jest właśnie ten blog, jak pewnie już zdążyliście zauważyć. Jednak kiedy moja stopa natrampnęła na teren parku (ruchomych!) dinozaurów, zapomniałam o całym swoim budowanym przez długie lata autorytecie i transformowałam w obsmarkanego ze szczęścia dzieciucha. 
Jednak nie każdy był  taki zadowolony jak ja. W tym samym czasie Daria przeżywała dramaty:
Na szczęście wszyscy przeżyliśmy!
Buzi!

5 komentarze:

Darya pisze...

*FAME*
jestę obiadę

Cetuja pisze...

a gdzie jest taki park? :)

D. pisze...

Malbork!

Emily pisze...

haha ;) niesamowite zdjęcia:)
pozdrawiam
Emila

Kati pisze...

Ostro :D Mieszkam niedaleko a nie wiedziała ze coś takiego tam jest ;P

Prześlij komentarz