czwartek, 24 maja 2012

Suchar dnia.

Otóż to.

6 komentarze:

FILLUSTRASHION pisze...

Hello,
You are featured in FILLUSTRASHION!

http://fillustrashion.tumblr.com/post/23850622278/dixieleota

D. pisze...

thankies <3

Anonimowy pisze...

Cudakuu!! Strasznie mi sie podobają Twoje prace! Zainspirowałaś mnie. Powiedz mi bejbe, gdzie nauczylas sie tak malowac? Czego uzywasz? Jak zaczac?
Zdam egzamin i zaczynam! Swietna jestes ;)

Susanel

D. pisze...

Ahh dziękuję! Nigdzie się nie uczyłam malować, mój geniusz jest wrodzony *hahahahahahahahahahHAHAHAHA*. Używam farb, zaczęłam za gówniarza i maluję do tej pory o ile pozwalają mi koleje losu i nie ogranicza lenistwo. Powodzenia i buzi!

Anonimowy pisze...

Efekty są megaśne!
Łałałiła! ;)
Dzieki za odp.
Podziwiam, podziwiam ;)

Susanel

Katia pisze...

Haha!

Prześlij komentarz