poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Jaka to melodia?

Odpaliłam sobie foldery z materiałami na środowe koło i kiedy zobaczyłam tam 347829342549 obrazków do zapamiętania, wszystkich prawie takich samych, to wpadłam w głęboką depresję, więc to nic dziwnego, że poczułam potrzebę przelania swojego bólu w sztukę.
Tym razem zabrałam się za kolaż. W każdej pracy, którą widzicie poniżej zaszyfrowany jest tytuł piosenki, a Waszym zadaniem, jeśli zamiast uczenia się też wolicie się zajmować pierdołami, jest odgadnięcie co to za tytuł. Coś takiego w stylu 'Jaka to melodia?', tyle, że bez melodii. Wszyscy którzy odgadną, dostaną 1000 punktów!
EDIT: Czas na rozwiązanie zagadki!
Na pierwszym kolażu zaszyfrowany jest tytuł piosenki: 'Video Killed The Radio Star'.
Na trzecim: 'My Body Is a Cage'

9 komentarze:

My Gaby pisze...

Que hermosos collages! love it!

http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

pandorcia pisze...

Wydaje mi się, że w drugim kolażu jest piosenka pt. "Diamonds are girls best friends"- tak mi się skojarzyło ^^

Katia pisze...

Lucy in the sky with dimonds, na drugim. ale reszta...:>

Buzz pisze...

So cool!

D. pisze...

zgadłaś! ale reszta to niestety nie '...' ;c

Men Trend pisze...

Love your work! Really cool!

http://mentrend.blogspot.com/

Malia pisze...

amazing!! i love your style! i am now following!

Check out my illustrations.

http://deepfriedfreckles.blogspot.com/

Colly Ann pisze...

to jest zrobione w komputerze? :O

Gracja pisze...

zawsze słuchając ' my body is a cage ' miałam w głowie ten obrazek. świetne kolaże ;)

Prześlij komentarz