czwartek, 12 kwietnia 2012

Jaka to melodia? część 2

Wrzucam kolejne trzy kolaże, w których zakodowane są tytuły piosenek. Tym razem jest trudniej i wydaje mi się, że nikt nie rozszyfruje nawet jednego [żarcik/]no, chyba, że macie równie wybitny gust muzyczny co ja![/żarcik]. 



Pewnie co jakiś czas będę tu zamieszczać tego typu dziełka, bo spodobała mi się technika kolażu, jednak tak czy siak pewnie sobie teraz od niej odpocznę i może w końcu zajmę się dokańczaniem obrazu, o którym wspominałam tutaj. Albo może w końcu zacznę się uczyć ;c
EDIT: Wystarczyło Wam wjechać na ambicję, no i proszę, wszystkie kolaże rozszyfrowane!
Pierwsze to: Surfin' Bird
Drugie: Human Fly
Trzecie: Girls Just Want To Have Fun
Gratuluję wszystkim odgadywaczom, każdy dostaje 1000 punktów! ;*

11 komentarze:

Darja pisze...

surfin' bird najlepszy xd

D. pisze...

-1000 punktów dla ciebie judaszu xd

Kitty Kat In A Violent World pisze...

Środkowe to Human Fly !

Roxalne's sisters pisze...

very creative :D

xoxo
Roxalne's sisters
http://www.roxalne.com/
Email :info@roxalne.com)

Anonimowy pisze...

ostatnie girls just want to have fun?

D. pisze...

brawo!

D. pisze...

brawo!

Anonimowy pisze...

a pierwszy to...pieją kury pieją !..tata

Hot Tamale pisze...

dawaj więcej też chciałam zgadnąć ale już niestety były rozszyfrowane :(
cudne <3

D. pisze...

dziękuję, za jakiś czas na pewno się jeszcze jakieś pojawią!

Malia pisze...

I LOVE this!

http://deepfriedfreckles.blogspot.com/

Prześlij komentarz