piątek, 27 kwietnia 2012

D.o radości.

Witam Was dzisiaj z moim nowym gówienkiem! No dobrze, nie takim nowym, bo powstaje już od lutego i w co drugiej  notce o niej wspominam. Ta praca będzie na pewno najsmutniejszym fragmentem dzisiejszego wpisu, nie tylko dlatego, że jest beznadziejna, ale też dlatego, że mam dzisiaj bardzo dobry humor i chcę podzielić się z Wami moją radością!
Wszystko zaczęło się od zaliczenia bardzo przykrego przedmiotu, który zwie się metodololo. Dokonałam niemożliwego i poczułam w końcu,  pierwszy raz od rozpoczęcia studiów na mojej uczelni, jak bije ze mnie wiedza. Rozsiewałam blask swojego geniuszu tak mocno, że wszyscy wokół zaczęli fosforyzować (serio!).* Mam wrażenie, że ostatnio wszystko idzie po mojej myśli (oprócz tworzenia moich nowych dziełek, co zaobserwować możecie poniżej). Poza tym pogoda jest idealna na rozpoczęcie majówki, a ja należę do grona szczęśliwców, którzy mają wolne już od dzisiaj, aż do następnego poniedziałku, po tym najbliższym poniedziałku.
Wracając do mojego obrazu: babeczka na nim przedstawiona ma na nim taką minę, jakby miała do mnie pretensje o to, że namalowałam jej taką twarz, jednak to chyba nie szkodzi, bo jest w fazie przemalowywania. Ciekawa jestem kiedy warstwa farby nałożona na płótno osiągnie taką ekstremalną grubość, że w końcu odpadnie. Myślę, że by to się stało, potrzeba jeszcze sporo czasu, więc jak na razie jestem spokojna. W razie wątpliwości - pokazuję Wam tu tylko fragment obrazu, bo reszty wstydzę się jeszcze bardziej, dlatego całość będziecie mogli obejrzeć dopiero, jak się z nim całym uporam, co z pewnością będzie trudne, przez to, że to podobrazie wcale nie jest takie małe! Tak czy siak zmieniłam już tło na inny kolor i poprawiłam jej włosy, więc wszystko zmierza w dobrym kierunku i jestem pozytywnie nastawiona co do moich postępów!
Bawcie się dobrze podczas majówki, buzi!

* tak naprawdę, to podchodziłam do tego egzaminu od początku roku i zdałam ledwo na 3-, ALE CO TAM!

2 komentarze:

Von Skov pisze...

I don't understand the text, but beautiful painting :)

Elena pisze...

Amazing illustration!!!! great blog!
kisses
Elena
http://dcinstyle.com/blog/

Prześlij komentarz