czwartek, 22 marca 2012

Znalezidełko.

Witam Was w trzeci dzień wiosny roku przestępczego (w którym koniecznie trzeba popełnić jakieś przestępstwo - na co wskazuje nazwa)! Podczas wiosennych porządków w moich folderach artystycznych, natknęłam się na kilka moich starych prac, które postanowiłam odpimpować i tu ewentualnie wrzucić, także możecie z niecierpliwością czekać na kolejne wpisy pełne mojej sztuki! Chociaż w sumie w ramach wiosny może powinnam przestać się tutaj deklarować, że coś zrobię, bo jakoś koleje losu nigdy mi na to nie pozwalają. Chyba w każdym wpisie, w którym wrzucam tu mój rysunek/obraz, to zawsze pada obietnica, że dalej w tym kierunku będę działać, a nigdy to nie chodzi do skutku, bo większości moich rzeczy nie dokańczam. Chociaż jakby nie patrzeć Leonardo też nie kończył swoich dzieł i był geniuszem, to może ja też jestem geniuszem! ;o
Tak czy siak poniżej macie jedno z moich znalezidełek, od którego, mam nadzieję, nie wypadną Wam oczy:
Jak zapewne wiecie wiosna sprzyja miłości do bliźnich i w ogóle, jednak mam nadzieję, że Wy wszyscy bardziej to odczujecie niż ja i nie spotkacie na swojej drodze żadnego niemiłego pana menela, który by życzył Wam śmierci! 
Buzi!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Widzę, że rok "przestępczy" Ci się spodobał :) Piękne znalezisko! Oliwka

Agness pisze...

Super wyszedł efekt futerkowatości futra ;)

Veron André pisze...

I love this and I really like your style!

Prześlij komentarz