sobota, 24 marca 2012

Koszmarna Kubanka.

Kiedy moja mama wchodzi do mojego pokoju, to jakimś dziwnym zrządzeniem losu zawsze siedzę przed komputerem. Żeby nie zaczęła mówić 'oesu Diksi, oczy ci wypadną kiedyś od tego komputera, ty nic nie robisz jak zwykle, a ja sprzątam, gotuję...etc', to zazwyczaj uspokajam ją mówiąc, że właśnie czytam 'Sztukę Świata' w ebooku, albo, że właśnie piszę opis obrazu zadanego przez Jego Ekscelencję HB. Dzisiaj niestety nie miałam żadnej wymówki na moje nieróbstwo, przynajmniej do czasu, kiedy to zamiast odświeżania na zmianę fejsbuka i pudelka wpadłam na pewien pomysł: by spróbować swoich sił w grafice!
Nie za bardzo wiedziałam jak się mam za to zabrać, w końcu nigdy żadnej grafiki nie stworzyłam. Tak czy siak zaczęłam od byle jakiego szkicu i wrzuciłam go na ipoda, bo mam tam fajny program do rysowania, a niestety nie mam tableta, na którym miałabym fajny program do rysowania. 
Frustracja wraz z myślami samobójczymi pojawiły się dość szybko, także przeniosłam rysunek z ipoda na komputer, gdzie dokończyłam wszystko w fotoszopie i z tego wszystkiego wyszedł mi nieco kubiczny koszmarek.
A tu etapy mojej ciężkiej pracy:
Buzi!

10 komentarze:

Mjks pisze...

irytuje mnie płaskość koszulowo-kokardziana

D. pisze...

włosiasta też chyba powinna ;c

Anonimowy pisze...

metodololololololololo ohohohoho..

D. pisze...

NIE WIEM KIM JESTEŚ ALE JESTEŚ OKRUTNY!!!!!

Giuliana pisze...

hi dear! i have no clue what's written on this post but i like the images :) lol
i have found the link to your blog on IFB and decided to drop you a line to let you know i'm now following it via Bloglovin'

please check my blog out if you like http://www.suededreamsinc.com

love,
-Giuliana

wszystkiego bardzo znany znawca i krytyk pisze...

płaskość ''koszulowo-kokardziana'' idealnie kontrastuje z pięknie dopracowanymi oczami które przykuwają uwagę, całość bardzo przyjemna dla oka, WSZYSTKO jest jak należy.
koniec.

Jess pisze...

WOW this is awesome! Totally following you
X

Veron André pisze...

I don;t really understand, I wish it was in english but I love the illustrations!
Keep up the good work:)

Kat pisze...

Yup, no idea what you said. Also found you on IFB! How neat. I like the style you use.

The Tall Blonde Artist

Stephanie Surtida pisze...

oh omy goodness this is beautiful! love your style! :D


http://stephaniesurtida.com


Xx,
SS

Prześlij komentarz