czwartek, 26 stycznia 2012

Trudne sprawy.

Jako, że jestem przykładną studentką, to nie mam życia, bo się uczę. Ostatnio w mój nołlajfing wciągnęłam Luizę (pozowała ostatnio dla Pin-Up America, jak ktoś ciekawy, to niech obczai) :*, która mieszkała sobie u mnie przez kilka dni, przeżywając ze mną bardzo emocjonującą edukacyjną przygodę. Oczywiście nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy nie urozmaicały sobie nauki graniem polki na cztery ręce na klawiszach, przeglądaniem cudzych blogasków i wysnuwaniu o nich subiektywnych opinii ('borze zielony, ale ona ma japę na tym zdjęciu'*), szukaniu wykrojów do naszych nowych kreacji, wierząc, że po sesji osiągniemy krawiecki Mount Everest, siedzeniu w piżamach do 15 przy ciepłej herbatce, objadaniu się co 5 sekund różnymi pysznościami, budowaniu wieży Babel z poduszek, oglądaniu filmów o złych nauczycielach, księżach walczących z wampirami i innych z Robertem Downey Jr. <3 *wielka miłość* <3.
Niestety, pomimo naszych intelektualnych wysiłków coś czujemy, że chyba nie zaliczyłyśmy naszego kółka ze sztuki starożytnej ;c.A teraz szykuję się na chwilę odpoczynku, bo jestem tego warta.
Buzi!
* to był żarcik bo jestem bardzo miła i nikogo nigdy nie obgaduję, hihi.

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

jedno pytanko. towarzyszy Ci photoshop? (proszę, bez autorskiej ironii) :D

D. pisze...

jasne, to chyba widać na powyższym. gradient się zam nie zrobił! ;p

Ellen Kaminagakura pisze...

Cool photo !

http://www.universeandyou.com.br/

xoxo from Japan

Agness pisze...

To kiedy ferie panna zaczyna? Jeszcze pytanko zadawane jest: gdzie kupiłaś tę bluzunię, gdyż uważam, że jest zacna, tylko wolałabym w innym kolorze, jeśli dostępne. ;)

D. pisze...

jeszcze nie wiem, bo po egzaminach jadę od razu do błażejka. czarną zwykłą bluzkę kupisz wszędzie na świecie, ja swoją mam z h&m ;*

Agness pisze...

Chodzi mi o ten fajoski dekolcik...:)
A Błażejka nie dane mi było poznać;P

D. pisze...

to zwykła łódka, przy wymachu czupryną się jakoś tak dziwnie zmarszczył.

Sandra pisze...

A kto Ci pstrykną taką fajną fotkę co? Pokłony proszę !

Anonimowy pisze...

właśnie!!

D. pisze...

*pokłony*

Prześlij komentarz