środa, 16 listopada 2011

Pimp my painting.


Zaopatrzyłam się kilka dni temu w tubki z brokatem w różnych kolorach i w mojej głowie zaświtał szatański pomysł...
Oczywiście nie domyślacie się co to za pomysł...
Postanowiłam odpimpować mój obraz! Jako, że jestem sroczką i podoba mi się wszystko co błyszczy, od razu wiedziałam, że moje jeszcze bardziej kiczowate gówienko niż zwykle zawiśnie na mojej honorowej ścianie! Kiedy skończyłam babrać się w kleju i brokacie pomyślałam sobie to samo jeszcze raz, bo nie wiem jak Wam, ale mi się teraz ten obraz strasznie podoba i stał się moim ulubionym obrazem z moich wszystkich dziełek. Niestety to, co możecie widzieć powyżej niezupełnie oddaje efekt jaki można ujrzeć na żywo, bo robiąc zdjęcie robił się straszny mega odblask, przez co tło wygląda jak 'mrówki' w telewizorze.
PS> Mam podobno koszmarny gust, więc jak się Wam nie podoba, to możecie spokojnie po tym jeździć :D

18 komentarze:

Cindy Rella pisze...

O wiele lepiej jest tymi "mrówkami w telewizorze". ;*

D. pisze...

ajnoł!!!!

Joy pisze...

Rom pom pom pom, nie mam prawa jazdy;< nie mogę jeździć. Piękne świecidełka <3

D. pisze...

jak to nie masz, przecież robiłaś ;c

Joy pisze...

robiłam robilam i nie zrobiłam:(

D. pisze...

następnym razem będę mocniej trzymać kciuksy! ;*

Anonimowy pisze...

fajne :)
naprawdę :)
ja koszmarnego gustu nie mam ^^ też podobno i uwaga !
czekam na wiecej świecidelek !
a czy Ty moglabyś napisać coś o swoich inspiracjach , czy uczysz sie jakiegos malarstwa itd?? strasznie mnie interesuje to , bo techniczne jestes wspaniala !

D. pisze...

nie uczę się malarstwa (spędziłam jedynie 3 lata w klasie plastycznej, ale byłam strasznym leniem i sobie wszystko trochę olewałam), jestem hobb(itką)ystką, inspiruje mnie cały świat i zawsze bardzo miło mi jest czytać nie do końca zasłużone komplementy pod moimi obrazami ;*

Anonimowy pisze...

a muzyka inspiruje cię ?
nie chcialas isc na asp ? nadajesz sie tam jak nic :)
i wiesz co , z tego co piszesz jestes straszne zakrecona :) ta pozytywnie .
masz jakiegos ulubionego artyste ??:)

D. pisze...

jasne, muzyka to chyba moja najwieksza milosc! asp jest nie dla mnie, w ogole sie tam nie nadaje (z reszta przekonalam sie o tym jak jeszcze bylam na tyle glupia, by wierzyc, ze tam zrozumieja moj geniusz). no i wiadomka ze mam ulubionego artyste, a raczej artystow ;p

Anonimowy pisze...

a powiesz jakich ?
ciekawe czy lubisz surrealizm ??
i ile zajmuje ci malowanie obrazu ?
moglabys namalowac jeszcze raz taki kosmos ??
gdzies bylo to w twoich pracach . mega piekne!

D. pisze...

ojej, jakie przesluchanie! ;o
- duchamp, warhol, renoir, richardson, malczewski i jeszcze sporo by sie ich znalazlo, kazdy z okreslonego powodu ale nie chce mi sie az tak rozpisywac.
- lubie surrealizm, ale to nie jest to na widok czego opada mi japa do ziemi.
- nie licze czasu spedzonego przy sztaludze
- jesli myslimy o tym samym kosmosie, to to nie byl obraz a manipulacja zdjeciem z wakacyjnej imprezy przy ognisku, gwiazdki to popiol!

Anonimowy pisze...

ohh przepraszam , za te pytania !

po prostu to takie fascynujące .
Ty, Twoja sztuka .

D. pisze...

hahahaha! :D

D. pisze...

dzołk jak czołg

TheDollsFactory.com pisze...

you have done this yourself?
Amazing!!!
have a nice and stylish weekend darling
come and say Hi, we could start a stylish friendship
The Dolls Factory

D. pisze...

hah, thanks!

Flara pisze...

mnie się bardzo podoba ten obraz, nie będę po nim jeździć:) dawno nie byłam na Twoim blogu, ale widzę, że wciąż masz tę samą fantazję do rysowania i charakterystyczny, zabawny styl... pisania.

Prześlij komentarz