poniedziałek, 9 maja 2011

Siostry Ohydki


Przeglądałam sobie dzisiaj zdjęcia z różnych imprez, rozważając, którą najchętniej wykasowałabym z pamięci (mam coraz mniej miejsca na dysku!) i trafiłam na zdjęcia z zeszłorocznego Halloween. Pomyślałam sobie, że ja i Żorżeta wyglądamy na niektórych jak zombie (a wcale nie byłyśmy przebrane za zombie ;c), po czym poczułam nagły przypływ weny na stworzenie jakiegoś kiczowatego gówienka i voila! A propos mózgożerczych nieumarłych: ekipa z Friday Horror Nights ;* zapewne pamięta oglądanie początku filmu 'Martwica Mózgu' i że po pierwszej scenie uznaliśmy, że nie będziemy tego oglądać, bo jest ohydny i głupi. Tydzień temu na imprezie (a raczej prawie po imprezie) która się odbyła u mnie, razem z innymi ludźmi udało nam się to obejrzeć nad ranem, po stosownej dawce w...ody. Kiedy zaczynała się mocniejsza akcja, a zombiaki zaczynały pożerać samych siebie, siebie nawzajem , ludzi i zwierzęta, to wszyscy zgłodnieliśmy i drugą połowę filmu, kiedy to główny bohater załatwia wszystkie potwory kosiarką, a w międzyczasie czyjeś jelito go wciąga przez komin, oglądaliśmy przy spaghetti. Tak więc od tej pory uznaję, że horrory gore wcale nie są aż takie straszne (a przynajmniej nie ten).

To by było na tyle, bo znowu zgłodniałam,
buzi ;*

6 komentarze:

Joy pisze...

Mega mi się podoba!!! <3 klimatyczne :*

Darja pisze...

Kocham Cię, w wersji zombie mam KOŚCI POLICZKOWE! :3

Agness pisze...

Ohydki są moimi ziomalkami :) A ty nie przesadzaj z tym oczyszczaniem organizmu w....odą, bo zacznę się o ciebie martwić ;)

D. pisze...

Darja: wiedziałam, że spodobasz się sobie taka nadgnita ;*
Agness: http://youtu.be/Fx1BVRBJAKM

Anonimowy pisze...

masz talent mała :)
pomaluj nam jeszcze coś mrocznego . proszę.
alex

Colly Ann pisze...

o fuck oglądałam Martwicę mózgu... Jest ohydny i głupi :( wiesz, że oglądam od początku wszystkie Twoje posty? Kocham tego bloga <3 ;D

Prześlij komentarz