czwartek, 27 stycznia 2011

On candystripe legs the spiderman comes.


Obraz zainspirowany sesją, a konkretniej tym kolesiem, z którego jest niezła babka. Obraz jest niemały, a powstał w tylko 2 godziny. Nie przykładałam szczególnej uwagi do szczegółów i do oddania podobieństwa, chciałam raczej spróbować malować jak fowista, tyle, że bez kolorów ;*
EDIT: Jak widać u góry, zmieniłam trochę obraz. czułam wewnętrzną potrzebę dopieszczenia go, więc chwyciłam dziś pędzel i ruszyłam do boju. Kiedy skończyłam, to doszłam do wniosku (szkoda, że nie nasuwają mi się one w trakcie malowania), że w sumie postać, którą namalowałam przypomina trochę skrzyżowanie Lejdi Gagi, Geralta z Liwii i białowłosego elfa z jakiejś kiepskiej gry komputerowej ;o Morał z tego taki, że muszę w końcu nauczyć się malować tak, żeby być potem w pełni zadowolona z efektów swojej pracy. Pisałam tu kiedyś, że dla mnie moje wszystkie obrazy są jak dzieci. Ten z pewnością też, tylko akurat wyszła mi z tego trzynoga, upośledzona, upierdliwa i rozwrzeszczana dzidzia z wodogłowiem.

10 komentarze:

Joy pisze...

lol, jaki koleś/ babka. Twoje nowe dziecko jest śliczne, jak ma na imię?

D. pisze...

nie wiem, narazie jest po prostu brzydalem /

Tamaryna Białoczuba. pisze...

hej zmieniasz w przyszłym roku studia, na jaki kierunek??? ;*

D. pisze...

jeszcze nie zdecydowalam ostatecznie, ale na pewno cos artystyczno-humanistyczno-niezbytcieżkie ;d

Chomik pisze...

..czyli architektura na pg? XD

D. pisze...

pójdę na tą twoją gejowską eti ;*

Tamaryna Białoczuba. pisze...

jak sie zdecydujesz to koniecznie mi napisz bo też muszę na coś iść a nie wiem na co ;(

D. pisze...

mam ten sam problem! jak tak dalej pójdzie, to skoncze na zmywaku w biedrze ;c

Chomik pisze...

No fiem, że lubisz gejów, w sumie pewnie jakichś byś tu znalazła! Dlatego wbijaj, pomogę z matmą <3
i w sumie ze wszystkim <3
XD

D. pisze...

tobie jest potrzebna pomoc, Marcin ;*

Prześlij komentarz