wtorek, 8 czerwca 2010

Bitwa pod Grunwaldem Part 3


Właśnie siedze w salonie, obładowana własnymi gratami, z laptopem na kolanach. Remont pełną parą i nie mam gdzie spac ;c Obraz mi sie nie podoba (chociaz zaznaczam, ze nie jest jeszcze dokonczony). Rozwazam zamienienia plazy (bo jest mdla i nudna) na ogrod, co wy na to?

Niestety dzisiaj nie jestem wesolym hipisowskim dzieckiem szczescia jak zwykle, tylko jestem smutaskiem ze wsieklizna. Prosze Jimie Careyu, jesli to czytasz, to wez gitare i zaspiewaj dla mnie 'Jumper'.

CDN
(tak, bede wszystkich katowac tym obrazem przez nastepne sto lat)

6 komentarze:

Tamaryna Białoczuba. pisze...

ładnie na maksa! możesz być z siebie zadowolona, a jakie ma wymiary? :P

Monika pisze...

mi to wcale nie przeszkadza, moge oglądać jeszcze milion wersji;) obraz jest świetny, sama chciałabym tak malować, bo na razie dopiero się uczę i różnie to wychodzi...;)
pozdrawiam.

Mademoiselle D. pisze...

Tamara: wymiary 60x80
Monika: dziękuję najśliczniej, grunt to ćwiczenia (:

Tamaryna Białoczuba. pisze...

gdzie znalazłaś takie wielkie płótno? mam nadzieję, że nie w empiku bo ja szukałam, ale takiego dużego aż nie było :(

Mademoiselle D. pisze...

znalazłam jeszcze dwa razy większe ;d w empiku są same małe w leroy merlin sa najwieksze jakie widziałam jak narazie. dzisiaj tam jade, wiec sprawdze czy je jeszcze maja ;d

Tamaryna Białoczuba. pisze...

ooookeeeej! ja własnie chce mega duże jakies!!!! też chcę się pobawić w matejka :P

Prześlij komentarz